Pageviews past week

Saturday, March 5, 2011

PUTERI GUNUNG LEDANG

setelah sekian lama ,
dekat setahun jugalah kan , tak tulis belog .
last tulis belog masa part 1.
giler lame (-_-)".
banyak juga lah kan kisah-kisah yang aku telah lalui sepanjang dua sem ni.
banyak gilaaaa.

Bila baca balik belog aku ini,
terkenang kisah-kisah dahulu.
(-_-)
tup tap tup tap
sekejap je zaman selepas SPM berlalu, da nak 3 tahun

apa yang telah aku capai,
ada sebarang perubahan?
perspektif aku adakah masih sama?

Wallahualam'.

disini saya kepilkan bersama matlamat baru saya ye (ehem2)
- !sembahyang 5 waktuu, walaupun mungkin ade yg tertinggal but i will try my best
- berhenti merokok, it's time to stop giler!
-! pointer above 3.0 (insyallah)
- kurangkan melepak
-! start a business(msih samar2)
- improve public speaking (masalah nervous)
- tidak akan mencampuri urusan makhluk2 yang bermasalah.

haaa!
byk kn?

tapi biasa lah,
matlamat tanpa usaha tak bermakna,
yang pnting usaha.
USAHA TANGGA KEJAYAAN

p/s: to PGL, thanx :)

2 comments: