Pageviews past week

Wednesday, March 31, 2010

PUKUL 3 PAGI . TS126

HUH,
pnat beh, assignment CTU yang terbaik dari ladang .
huhu, boring2online la kejap. tiba-tiba rasa nk blog pula.
hm, entah apa nak tulis pun tak tahu.
hmm, budak-budak PDT mtrx mlaka dah pun hbis sesi PDT nya,
aku rasa macam cepat gila masa berjalan, tup taptup tap dah 2 tahun, haaaa
cepat gila, aku kat sini baru sem pertama , tapi diorang dah habis . macam rasa menyesal pun ada hahaha, diploma lambat sangat la. haisshhh.
akan tetapi, akan ku gagahi jua diriku ini belajar di UITM segamat tercinta ini. yeahhhh
aku akan belajar menyayangi ACC115 haha , aku akan belajar menjadi matang, belajar menghargai kawan, belajar bergaul dengan orang, belajar entahlah . aku pun dah lost ni, harap-harap aku berjaya menemui azam pertama ku sampai ke UITM ini, sebab aku dah rasa pudar, betul, sangat pudar. aiceh pudar cam lagu Rossa -pudar tu .;p agak-agaknya lah. :P
wokeyh la sekian sahaja disini, aku rasa nak tido la pulak . bye!

No comments: